تاپ تاپ کپی

جهت سهولت در ثبت و پیگیری سفارشات، بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید اپ تاپ کپی را دانلود نمایید:

اطلاعات تماس
تهران، خیابان خلیج، ۱۲ متری المهدی، پلاک ۱۳۲، کد پستی ۱۳۷۸۸۳۴۴۸۸
تهران
info@topcopy.ir
02166270342
ما را دنبال کنید

تاپ کپی | سفارش آنلاین چاپ و تکثیر

انیمیشن سازی چیست؟

انیمیشن در ایران از سال 1336 شروع شد. در دنیای امروزه انیمیشن در  مهم‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌هاست. حضور انیمیشن را می‌توان در بسیاری از موارد ازجمله برنامه‌های تلویزیونی، اینترنت، دنیای تبلیغات، موبایل و بازی‌های کامپیوتری دید. این رشته شاخه‌ای از سینما است که تمام مواردی که برای ساخت یک فیلم استفاده می‌شود در آن وجود دارد. هنر پویانمایی یا انیمیشن شامل هنرهای مختلفی ازجمله سینما، نقاشی و آهنگ است. بسیاری از کاشناسان معتقدند، سینمای آینده، سینمای پویانمایی است.

علم انیمیشن علمی است که توسط آن و با استفاده از دستگاه ها و نرم افزار های کامپیوتری و روش های مختلف تصویرهایی ساخته می شود که جنبه های مختلفی مانند به تصویر کشیدن تخیل انسان ، تبلیغ ، سرگرمی برای کودکان (کارتون) ، و نمایش  و را دارد.

توی این رشته یادگیری کار با نرم افزارهای انیمیشن سازی خیلی مهم است. جهت یادگیری می توانید دوره آموزش انیمیشن سازی را تهیه نمایید.

رشته  انیمیشن تقریبا 10 سال بعد از ظهور سینما به عنوان هنر هشتم به وجود آمد و امروزه به عنوان یک صنعت پر سود از رشته انیمیشن نام برده می شود.

هنر جویانی که در رشته انیمیشن تحصیل می کنند با مهارت هایی مانند؛ مبانی هنر و رنگ، توانایی طراحی، آشنایی با اصول بازیگری ، مبانی توانایی در تولید انیمیشن، توانایی کار با انواع نرم افزار های گرافیکی ، آشنا می شوند و آنهارا به خوبی درک کرده و در آینده بکار می برند.

 ذهنی که بتونه سناریو بچینه، توی ذهنش از کرکترهای بی جون تصاویر متحرک و زنده بسازد. ذهنی که بتونه طراح باشه و خلاقیت طراحی هم داشته باشد. و همه ی این جریانات، روحیه ی هنری در این رشته لازم است. با یک مغز منطق گرا و روحیه ی منطقی نمیشه احساسات مردم رو تحت تاثیر قرار داد .

رشته ی کارگردانی انیمیشن که در برخی از دانشگاه های کشور، مثل دانشگاه علمی کاربردی موجوده. یکی از رشته های جذاب این زمینه ست که علاوه بر دانش انیمیشن شما حالا باید یک مدیر با قابلیت برنامه ریزی و سازماندهی باشید تا بتونین یک پروژه رو از یک نقطه به نقطه دیگری برسونید.

بخش درامد در حوزه ی انیمیشن خیلی گسترده است. به این صورت که نویسنده ی سناریو، طراح کرکتر، گوینده، آهنگساز و … همه میتوانند درآمد خوبی از این زمینه برای خودشان کسب کنند. شما میتونین به ساختن یک تیم همدل هم از لحاظ پتانسیل کاری خیال تان رو راحت کنید و هم از لحاظ هزینه با اعضای تیم تان کنار بیایید چون بعد از تشکیل تیم، همگی خودشان رو عضوی از یک سیستم میدانند و مهم ترین هدف شان انجام درست کار خواهد بود.

 

قابلیت ها و توانمندی های فارغ التحصیلان رشته انیمیشن

توانایی تولید انیمیشن در 3 حوزه ی/ stop motion  /  3d /  2d/

 توانایی شناخت کارگر دانی انیمیشن

 توانایی نگارش فیلم نامه ی انیمیشن

 توانایی فیلم برداری و تصویر برداری انیمیشن

توانایی تدوین انیمیشن

 توانایی ساخت مراحل تولید

 توانایی زمینه سازی یا فضا سازی در انیمیشن

 توانایی حجم سازی در انیمیشن

 توانایی بهره گیری از صدا و موسیقی در انیمیشن

توانایی شناخت تکنیک های موجود در انیمیشن

 توانایی اجرای جلوه های ویژه

 توانایی در شناخت و کاربا نرم افزار های انیمیشن سازی

شناخت انواع انیمیشن ها

انواع تکنیک های انیمیشن سازی

اولین مورد از تکنیک های انیمیشن سازی روش سنتی یا انیمیشن دو بعدی کلاسیک است. در این روش روند ساخت انیمیشن با طراحی دستی هر فریم روی کاغذ انجام می شود. پس از آن انیمیشن ساز یا اصطلاحا انیماتور، طرح های خود را بر روی طلق های شیشه ای کپی و با رنگ های از قبل تعیین شده رنگ آمیزی می کند و با قرار دادن آنها روی تصویرزمینه ی مورد نظر به بیان داستان خود با ترتیب دلخواهش می پردازد. شاید این نوع تکنیک در عصر امروز، کمی پیش پا افتاده بنظر بیاید اما بهتر است بدانید بزرگترین انیماتورهای جهان در ابتدا با همین روش تا مدت ها کار کرده اند.

انیمیشن سه بعدی دیجیتال 

استاپ موشن

انیمیشن خمیری

انیمیشن عروسکی 

پیکسلیشن 

جهت ثبت سفارش پرینت ارزان ارسال به سراسر کشور کلیک کنید . ثبت سفارش ، مشاهده تعرفه پرینت A4

ارسال یک نظر

پنج − 5 =