تاپ تاپ کپی

جهت سهولت در ثبت و پیگیری سفارشات، بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید اپ تاپ کپی را دانلود نمایید:

اطلاعات تماس
تهران، خیابان خلیج، ۱۲ متری المهدی، پلاک ۱۳۲، کد پستی ۱۳۷۸۸۳۴۴۸۸
تهران
info@topcopy.ir
02166270342
ما را دنبال کنید

تاپ کپی | سفارش آنلاین چاپ و تکثیر

نرم افزار پاور پوینت چیست ؟

نرم افزار پاورپوینت یکی از نرم افزار های آفیس است.

سلام خدمت دوستان وهمراهان سایت تاپ کپی

نرم افزار پاورپوینت چیست ؟ برنامه پاورپوینت، مهارت ششم از مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL و یکی از نرم افزارهای بسته نرم افزاری Microsoft Office محصول شرکت بزرگ مایکروسافت است. همانطور که از اسم مجموعه نرم افزاری  Microsoft Office بر می آید این مجموعه یک مجموعه اداری بوده و از همین رو، همانطور که شما میدانید پاورپوینت نیز با توجه به کاربردهای آن در محیط کار یکی از نرم افزارهای با قابلیت اداری است.

  • برنامه پاورپوینت نرم افزاری بسیار ساده و ایده آل برای ساخت فایل های چند رسانه ای و تصویری است.  فایل هایی مثل کاتالوگ های الکترونیکی، تبلیغات معرفی شرکت و پروژه های شرکتی، و برنامه های اطلاع رسانی ساده. شما به کمک برنامه پاورپوینت می توانید اسلاید هایی تصویری و نوشتاری را به عنوان پرو] تهیه و آن را به کمک پروژکتور به مخاطبین خود ارائه دهید. با توجه به آنچه گفته شد بیشترین استفاده از برنامه پاورپوینت برای ساخت فایل های تصویری قابل نمایش در سمینارهای و جلسات علمی و اداری است. به همین خاطر نرم افزار پاورپوینت یکی از برنامه های مورد علاقه بخش تبلیغات شرکت ها و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان است. در ادامه به معرفی کاربرد پاورپوینت در میحط کار خواهیم پرداخت. اگر به ساخت تیزرهای تبلیغاتی و میکس ویدئو های مختلف علاقه دارید می توانید در دوره آموزش افتر افکت شرکت کنید.
  • شما با استفاده از برنامه پاورپوینت می توانید برای نمایش تصاویر و یا متون خود از اسلایدهای متفاوت استفاده کنید. این برنامه طوری طراحی شده که علاوه بر قابلیت های اختصاصی خود از برخی قابلیت های موجود در ورد و اکسل نیز بهره می برد. به همین دلیل شما در هر اسلاید برنامه PowerPoint می توانید نمودار، جدول، متن، تصاویر و… را قرار دهید.
  • کاربران برنامه پاورپوینت می توانند متن ها و نوشته هایی که در هر اسلاید قرار می گیرند را ویرایش کنند. مثلا فونت و اندازه ی کلمات و یا رنگ آن ها را تغییر دهند. علاوه بر آن می توانند جدول و نمودارها را در شکل های مختلف در اسلایدهای متقاوت قرار دهند. شما در برنامه پاورپوینت می توانید برای متن و یا تصاویری که در اسلایدها وجود دارند انیمیشن های مختلف قرار داده و مهمتر از همه  برای اسلایدهای خود صدا گذاری کنید.

مزایای استفاده از پاورپوینت

از مزایای استفاده از پاورپوینت در تدریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش تجارب آموزش و یادگیری برای مدرس و یادگیرنده

  • تشویق و حمایت مدرسان به منظور ارایه درس به روش های حرفه ای و تخصصی

  • امکان تلفیق چند رسانه ای و ارایه آموزش اثر بخش

  • قابلیت استفاده مجدد فایل مربوطه برای همه دانشجویان و دانش آموزان

  • سهولت در امکان ویرایش و بازنگری مطالب آموزشی

با استفاده از پاورپوینت می توان برای نمایش تصاویر و یا متن از اسلایدها استفاده نمود. در هر اسلاید می توان نمودار، جدول، متن، تصاویر و… را قرار داد. می توان متن ها و نوشته هایی را که در هر اسلاید قرار می گیرند را ویرایش نمود. مثلا فونت و اندازه ی کلمات و یا رنگ آن ها را تغییر داد.

همچنین جدول و نمودارها نیز می توانند در شکل های مختلفی در اسلایدها قرار بگیرند. می توان برای متن و یا تصاویری که در اسلایدها وجود دارند انیمیشن های مختلف قرار داد همچنین می توان برای اسلایدها صدا گذاری کرد

با رشد تکنولوژی، شرایط به گونه‌ای شد که دیگر در هرجایی یک دیتا پروژکتور و کامپیوتر متصل به آن موجود بود، شرکت ماکروسافت‌ در بسته نرم‌افزار آفیس خود نرم‌افزار پاورپوینت را ارائه کرد تا بتوانیم از اسلاید‌ها به صورت دیجیتال استفاده کنیم!

و از آنجایی که در هر کامپیوتری نیز نرم‌افزار پاورپوینت موجود و این دسترسی بسیار ساده و شاید کمی افراطی باعث شد که بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای بدون یادگیری و اصول خاصی و به استفاده از پاورپوینت بپردازند.

 

جهت ثبت سفارش پرینت ارزان ارسال به سراسر کشور کلیک کنید . ثبت سفارش ، مشاهده تعرفه پرینت A4

ارسال یک نظر

پانزده − 11 =