تاپ تاپ کپی

جهت سهولت در ثبت و پیگیری سفارشات، بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید اپ تاپ کپی را دانلود نمایید:

اطلاعات تماس
تهران، خیابان خلیج، ۱۲ متری المهدی، پلاک ۱۳۲، کد پستی ۱۳۷۸۸۳۴۴۸۸
تهران
info@topcopy.ir
02166270342
ما را دنبال کنید

تاپ کپی | سفارش آنلاین چاپ و تکثیر

نرم افزار word چیست ؟

نرم افزار word چیست؟

سلام خدمت دوستان و همراهان سایت تاپ کپی

نرم افزار word چیست ؟ نرم افزار word جزء نرم افزارهای آفیس است. نرم افزارهای آفیس نرم افزارهای پر کاربردی هستند که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. word ، power point، excel و… جزء نرم افزارهای آفیس هستند. نرم افزار word نیز کاربرد های زیادی دارد از این نرم افزار برای تایپ، فرمول نویسی، درج جدول و… استفاده می شود

مایکروسافت می باشد که در بازار کار بسیار پر کاربرد است.  این نرم افزار با توجه با قابلیت ها آن در دسته برنامه های اداری این مجموعه قرار دارد. به همین دلیل یکی از نرم افزاری هایی است که تمام کارمندان اداری باید با آن آشنا باشند.

نرم افزار word  یا Microsoft Word یک نرم افزار واژه پرداز است که در اکثر ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی برای تایپ، ویرایش و طراحی متون استفاده می شود. word  در زبان انگلیسی به معنای کلمه است و انتخاب این کلمه به عنوان نام برای این نرم افزار بی مناسبت نیست. چرا که تمام ساختار این نرم افزار با کلمات و ویرایش کلمات درگیر است.

شروع نرم افزار word در سال ۱۹۸۳ و با انتشار این برنامه تحت نام مالتی‌تول ورد برای سیستم‌های زنیکس و سپس برای رایانه ‌های شخصی IBM بود. البته در آن زمان، word برای اجرا در محیط سیستم‌عامل داس منتشر شده بود. یک سال بعد و در سال ۱۹۸۴ با اوج گیری شرکت Microsoft اولین نسخه word Microsoft ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل و سیستم عامل «مکینتاش» منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و اواس/۲ و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹، با درنظر گرفتن قابلیت های این برنامه و نیاز روز افزون ادارات، Microsoft word به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.

کاربردword 

امکان انتشار مستقیم متن از داخل پنجره نرم افزار word . شما می تونید اسناد خود را برای دوستان خود ایمیل کرده یا در صفحات وبلاگ منتشر کنید.

امکان اضافه کردن تصاویر و اشکال مختلف به متن. شما این کار را فقط با چند کلیک ساده می توانید انجام دهید.

امکان اضافه کردن جداول و فرم سازی

قابلیت اضافه کردن فرمول های از قبل آماده شده، به متن. و یا فرمول نویسی برای معادلات دلخواه

قدرت ویرایش همه جانبه متون. شما با کمک این نرم افزار می توانید از فونت های مختلف، رنگ های متفاوت، سایز های دلخواه و بسیارامکانت دیگر استفاده نمایید.

از زبانه‌ی «View» به بخش «Views» – یا همان «نماها» – بروید. «Outline View» به شما در مرتب کردن اسناد طولانی کمک می‌کند و این اجازه را می‌دهد که به سادگی تیترهای خود را جابه‌جا نمایید. این حالت یک نوار ابزار ویژه به خود را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید سطح متون انتخابی را تغییر داده یا بخشی از متن را مخفی کنید.

طوفان مغزی یا «brainstorming»، یک نوع عمل ایده پردازی است که شخص در آن هر ایده‌ای که به ذهنش رسیده را یادداشت کرده و سپس طی مراحلی، آن‌ها را تبدیل به طرح مناسب برای نوشتن مقاله‌ خود می‌کند. با توجه به اهمیت این کار،  word نیز بخشی را برای طوفان مغزی در نظر گرفته است.

با این ویژگی می‌توانید در هر جایی از صفحه کلیک کرده و شروع به تایپ کنید. اگر نیازی به مشخص کردن جای مکان‌نما در صفحه ندارید، لازم هم نیست که وقت خود را با آن تلف کنید. قابلیت یاد شده اجازه‌ی نوشتن آزادانه در word را به شما می‌دهد.

بر خلاف حافظه‌ی کلیپ بورد ویندوز که تنها به یک آیتم محدود می‌شود، word به شما این اجازه را می‌دهد که 24 آیتم را به طور هم زمان در کلیپ بورد داشته باشید. در زبانه‌ی «Home» روی فلش موجود در کنار گزینه‌ی «Clipboard» کلیک کنید تا یک پنل در کنار صفحه برای شما ظاهر گردد. راه دیگر باز کردن این پنل این است که دوبار پشت سر هم کلید‌های «Ctrl + C» را بزنید. این ویژگی به شما این اجازه را می‌دهد که چندین آیتم را هم زمان کپی کرده و به سادگی به بخش‌های مختلف مطلب منتقل نمایید.

مایکروسافت آفیس با استفاده از مترجم Microsoft Translatorمی‌تواند هر زبانی را به هر زبان دیگری ترجمه کند. در word 2013 و 2016، قادر هستید از زبانه‌ی «Review» به ویژگی «Translate» دسترسی داشته باشید. زبانه‌ی «Research» در سمت راست صفحه ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید هر زبانی را که می‌خواهید انتخاب نمایید. امکان ترجمه‌ی یک کلمه، یک جمله و یا کل مطلب برایتان فراهم است که نتیجه‌ی آن در مرورگر وب به شما نمایش داده خواهد شد.

با استفاده از word می توانیم جدول های مختلف را طراحی کنیم و برای هر جدول به تعداد دلخواه ستون و یا ردیف قرار دهیم. نرم افزار word قابلیت های بسیار زیادی دارد. می توانیم رنگ متن را به دلخواه تغییر دهیم و آن را ویرایش کنیم.

ابزار های کاربردی متفاوتی در نرم افزار  word وجود دارد که با استفاده از هر کدام می توانیم متن خود را ویرایش کنیم. همچنین با استفاده از نرم افزار word می توانیم فرمول نویسی کنیم. برای صفحاتی که در word  قرار دارند می توان کادر قرار داد کادرها نیز در انواع و شکل های مختلف وجود دارند که می توانم برای هر صفحه به دلخواه و در صورت نیاز یک کادر نیز انتخاب کنیم.

 

جهت ثبت سفارش پرینت ارزان ارسال به سراسر کشور کلیک کنید . ثبت سفارش ، مشاهده تعرفه پرینت A4

ارسال یک نظر

چهارده + 18 =