تاپ تاپ کپی

جهت سهولت در ثبت و پیگیری سفارشات، بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید اپ تاپ کپی را دانلود نمایید:

اطلاعات تماس
تهران، خیابان خلیج، ۱۲ متری المهدی، پلاک ۱۳۲، کد پستی ۱۳۷۸۸۳۴۴۸۸
تهران
info@topcopy.ir
02166270342
ما را دنبال کنید

تاپ کپی | سفارش آنلاین چاپ و تکثیر

پرینت آنلاین ارزان دانشجویی

پرینت آنلاین ارزان

امروزه خرید و دریافت خدمات به صورت اینترنتی جای خود را به شیوه مرسوم در گذشته یعنی خرید و خدمات حضوری داده و تجربه خوبی را به کاربران بخشیده است. یکی از این خدمات رایج سفارش پرینت آنلاین ارزان است. اگر شما به دنبال پرینت دانشجویی ارزان و یا پرینت آنلاین ارزان هستید با مراجعه به اپلیکیشن و یا سایت تاپ کپی می توانید با کمترین هزینه پرینت خود را سفارش دهید.

اصولاً دولت‌ها برای کاهش مشکلات موجود در هر جامعه اصرار بر ترویج تجارت الکترونیک دارند چرا که با متداول تر شدن خدمات آنلاین در بستر اینترنت از تردد بیش از حد و ترافیک، مشکلات زیست محیطی مثل آلودگی هوا، آلودگی صوتی، نظافت شهر، مصرف سوخت، هزینه های کنترل ترافیک و هزار و یک مشکل و هزینه دیگر جلوگیری می شود.

سفارش پرینت آنلاین ارزان

فرض را بر آن بگیریم که قصد دارید از فایل الکترونیکی خود که تعداد صفحات آن کم هم نیست پرینت بگیرید برای پیدا کردن جایی که پرینت جزوه ارزان فوری با کیفیت بالا انجام بدهد چه قدر باید پرس و جو کنید و بگردید؟ چقدر باید زمان بگذارید تا جایی را پیدا کنید و چقدر باید معطل شوید تا پرینت ها آماده شوند؟ آیا اصلا موفق به پیدا کردن جایی می شوید؟ علاوه بر همه این موارد در تمام مراحل شما نگران انجام نشدن آن هستید و نمی توانید به درستی بر روی انجام کارهای دیگر تمرکز کنید.

ممکن است در دریافت خدمات پرینت به شیوه حضوری و مراجعه به مراکز با فروشنده کم حوصله و کم توجه ای روبرو شوید که به درخواست شما به درستی توجه نمی کند، شما را معطل کند و در آخر زمانی که شما را مستاصل و در مضیقه می بیند هزینه بیشتری هم دریافت کند و درنهایت شما می مانید خستگی، کلافگی، وقت و پولی که به هدر رفته آن هم بخاطر گرفتن یک پرینت ساده.

پرینت آنلاین ارزان انتخاب بسیار خوبی در جهت کاهش هزینه ها،هدر رفت زمان و سایر نگرانی ها و دغدفه های شما است. با سفارش پرینت و کپی به شیوه آنلاین شما زمان بیشتر و تمرکز بهتری بر روی کارها دارید و  از هزینه های سربار رفت و آمد هم خبری نیست. از جمله دیگر مزایای سفارش آنلاین عبارتند از:

  1. دریافت خدمات با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا
  2.  دریافت خدمات در زمان کوتاه
  3. دریافت خدمات بدون واسطه از منبع اصلی و قیمت واقعی
  4.  پیگیری آنلاین و لحظه ای
  5.  انجام خدمات در فضای شخصی با آرامش کامل
  6. امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل

برای سفارش آنلاین چاپ و تکثیر کلیک کنید.

از کجا پرینت آنلاین ارزان سفارش بدهیم؟

مراکز بسیاری هستند که خدمات پرینت و چاپ ارائه می کنند اما این موضوع باعث نمی شود که کیفیت کار همه ی آن ها خوب باشد، برای پیدا کردن یک مرکز پرینت ارزان و خوب باید به سابقه، برخورداری از تجهیزات روز، مهارت و توانایی پرسنل آن توجه کرد. یکی از مراکز باتجربه در حوزه پرینت سیاه و سفید، پرینت رنگی ارزان قیمت و کپی مجموعه تاپ کپی است. برای ثبت سفارش و اطلاع از تعرفه ها می توانید به سایت تاپ کپی مراجعه کنید و یا با نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود به راحتی به تمام خدمات این مجموعه دسترسی داشته باشید و هر لحظه سفارش خود را ثبت و پیگیری کنید. لازم بذکر است که تاپ کپی دارای مجوز نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین مجوز فعالیت از مرکز فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال است که باعث می شود خدمات ایمن و مطمئنی را تجریه کنید.

مراحل ثبت سفارش پرینت در تاپ کپی

مجموعه تاپ کپی دارای سال ها سابقه در حوزه چاپ و برخوردی از بروزترین دستگاه ها و پرسنل توانمند با هدف جلب رضایت مشتریان خود امکان دسترسی آنلاین و ارزان را برای همه مردم در سرتاسر کشور فراهم کرده است. بمنظور ثبت سفارش و یا اطلاع از آخرین تعرفه های پرینت و چاپ می توانید به سایت تاپ کپی(Top Copy) و یا اپلیکیشن تاپ کپی مراجعه کنید و خدمات خود را سفارش دهید. برای ثبت سفارش چاپ از سایت طبق مراحل زیر اقدام کنید.

  1. ورود به سایت تاپ کپی و ثبت مشخصات درخواستی از جمله تعداد، رنگی یا سیاه و سفید بودن، دو رو و یا تک رو بودن و نوع صحافی(طلق و شیرازه یا سیمی) تعرفه ها را بررسی کنید.
  2. آپلود فایل مورد نظر
  3. تکمیل اطلاعات پستی
  4. پرداخت وجه از طریق درگاه موجود در سایت

 

  • چطور از تاپ کپی پرینت آنلاین ارزان سفارش دهیم؟
  • مزایای سفارش آنلاین ارزان پرینت و چاپ چیست؟

پرینت و کپی ارزان قیمت با کیفیت کپی

ارسال یک نظر

11 − 3 =