تاپ تاپ کپی

جهت سهولت در ثبت و پیگیری سفارشات، بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید اپ تاپ کپی را دانلود نمایید:

اطلاعات تماس
تهران، خیابان خلیج، ۱۲ متری المهدی، پلاک ۱۳۲، کد پستی ۱۳۷۸۸۳۴۴۸۸
تهران
info@topcopy.ir
02166270342
ما را دنبال کنید

تاپ کپی | سفارش آنلاین چاپ و تکثیر

چاپ گزارش عملکرد

پرینت ارزان

آیا شما به دنبال چاپ گزارش عملکرد برای سازمان هستید؟ تعداد بالایی فایل و جزوه دارید که باید همه آن ها را پرینت بگیرید؟ اگر به دنبال پرینت ارزان، با کیفیت بالا و ارسال رایگان هستید و یا دانشجو هستید و به دنبال پرینت جزوه ارزان همه این خدمت در تاپ کپی ارائه می شود.

برای محاسبه قیمت به صورت آنلاین و سفارش کپی و پرینت آنلاین اینجا کلیک کنید.

چاپ و پرینت ارزان دیگر یک رویا نیست

بد نیست بدانید پرینت ارزان و به طور کلی خدمات چاپ ارزان قیمت، طی چند سال اخیر با توسعه بازار خدمات چاپ آنلاین، از یک رویای دور به خدمتی کاملا در دسترس اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است. در واقع این روزها نه تنها ارائه کنندگان خدمات چاپ دیجیتال بلکه چاپخانه‌های صنعتی و دست اندرکاران چاپ افست نیز از فضای مجازی و سرویس‌های آنلاین برای توسعه بازار خود بهره می‌برند.

 

پرینت گزارش عملکرد

 

ضرورت ارائه خدمات چاپ ارزان 

طبعا عموم مخاطبان و مشتریان پرینت ارزان از جمله شرکت‌ها و سازمان‌هایی که خواستار چاپ گزارش عملکرد خود باشند اکنون با یک بازار انحصاری مواجه نیستند و بین دفاتر و شرکت‌های ارائه کننده خدمات چاپ و نشر قدرت انتخاب دارند. در این رقابت شرکتی مورد توجه مشتریان قرار می گیرد که خدمات چاپ خود را با کیفیت و سرعت بیشتر به مخاطبان عرضه کند.

در واقع اگر کسب وکارهای حوزه چاپ و نشر نتوانند به مخاطبان سرویسی تحت عنوان پرینت آنلاین ارزان و تحویل فوری ارائه دهند شانسی برای فعالیت در این بازار نخواهند داشت.

 

گزارش عملکرد؛ آینه ای برای انعکاس موفقیت ها و دستاوردهای شما

یکی از کاربردهای پرینت ارزان برای سازمان ها گزارش عملکرد است. یک سازمان، شرکت یا حتی یک کسب و کار موفق برای انعکاس توفیقات و دستاوردهای خود روش های گوناگونی دارد که یکی از آنها چاپ گزارش عملکرد است.

گزارش های عملکرد نشریات و به بیان دیگر ویژه نامه‌هایی هستند که اغلب در قالب دوسالنامه، سالنامه یا فصلنامه منتشر می‌شوند و در چند سرفصل آنچه در بخش های مختلف شرکت گذشته و به سود و بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها و دیگر نتایج مثبت منتهی شده است، را تشریح می‌کنند. بخشی از گزارش عملکرد نیز به ترسیم افق پیش روی شرکت اختصاص می یابد.

شرکت ها و سازمان های موفق در انتشار گزارش عملکرد سالانه به خود تردید راه نمی‌دهند چرا که این گزارش می تواند سرمایه گذاران، بانک ها، شرکت های همکار و مشتریان بلقوه و بلفعل را از تداوم روند رو به رشد فعالیت های شرکت و سازمان آگاه کرده و موفقیت شرکت و سازمان را در بازار تثبیت کند.

شاید آنچه برای مدیران یک شرکت دغدغه آفرین باشد هزینه های انتشار گزارش عملکرد و مدت زمان لازم برای انتشار آن است. خدمات ارائه شده توسط برخی موسسات انتشارات از جمله تاپ کپی تحت عنوان پرینت ارزان تحویل فوری این دغدغه را کاملا برطرف می کند.

از تاپ کپی بخواهید: پرینت رنگی ارزان قیمت

پرینت ارزان،هدیه صنعت چاپ برای مدیران صرفه‌جو

 مدیران صرفه‌جو در شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط همواره به دنبال روش‌های جدید کاهش هزینه ها بدون از دست دادن کمیت و کیفیت فعالیت مجموعه تحت مدیریت خود هستند. این قاعده به خصوص در مورد شرکت ها و کسب وکارهای کوچک و متوسط که بخش مهمی از اقتصاد کشور ما را به خود اختصاص می دهند، صادق است. این گروه از شرکت‌ها در مورد کنترل هزینه های خود حساسیتی منطقی و بجا دارند.

انتشار گزارش عملکرد یکی از این فرصت‌هاست اما تردیدی نیست که قیمت تمام شده و هزینه های تولید و چاپ این ویژه نامه نباید آنچنان سنگین تمام شود که برای شرکت و سازمان غیرقابل توجیه به نظر برسد. پرینت ارزان تحویل فوری را می توان هدیه و خدمتی نوین از سوی صنعت چاپ برای مدیران صرفه جو تلقی کرد.

 بررسی و اطلاع از تعرفه های پرینت و کپی در سال 1401

 

پرینت گزارش

 

کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت با چاپ دیجیتال

می دانیم گزارش های عملکرد، نشریاتی حاوی اطلاعات مهم اداری، فنی ، مالی و نمودارها و جداول گوناگون به شمار می‌آیند. اعداد و ارقام در این ویژه‌نامه‌ها اهمیت فوق العاده ای دارند و چاپ بی کیفیت این نشریه می‌تواند اعداد را در نظر مخاطب مبهم جلوه دهد. ضمنا داده‌های موجود در گزارش‌های عملکرد اغلب با تصاویر و جلوه‌های گرافیکی به مخاطب ارائه می‌شود.

بنابراین چاپ این عکس ها و تصاویر گرافیکی بدون کیفیت مطلوب و به صورت مخدوش، هدف مدیران را در ارائه تصویری موفق و جذاب از شرکت و سازمان خود زیر سوال می‌برد. در این صورت علاوه بر به هدر رفتن هزینه های انجام شده برای چاپ گزارش عملکرد، دستاوردهای شرکت نیز به طور کل نادیده گرفته خواهد شد.

در گذشته شرکت‌ها و سازمان‌ها چاره‌ای جز تن دادن به هزینه‌های سنگین برای چاپ گزارش عملکرد خود نداشتند. در واقع، چاپ افست تنها روشی بود که در گذشته می‌توانست کیفیت بصری یک گزارش عملکرد حاوی اعداد و جداول و تصاویر رنگی را تضمین کند.

اکنون اما شرایط با پیشرفت فناوری، ماشین آلات و تجهیزات چاپ دیجیتال تغییرات قابل توجهی کرده و فناوری چاپ دیجیتال راهکار پرینت ارزان تحویل فوری را در خدمت متقاضیان چاپ گزارش عملکرد قرار داده است.

مراحل چاپ گزارش عملکرد با روش پرینت ارزان تحویل فوری

فرآیند انتشار گزارش عملکرد مورد نظر شرکت یا سازمان شما در روش پرینت ارزان تحویل فوری بسیار ساده است. در این روش بعد از تولید محتوای گزارش توسط واحدهای مربوطه، فایل نهایی از طریق ایمیل به یکی از موسسات انتشاراتی معتبر که این خدمت را ارائه می کنند، ارسال می‌شود.

اغلب موسسات مذکور در سایت و اپلیکیشن های خود فرآیند ارسال فایل و محاسبه هزینه انتشار را بر اساس تیراژ و نوع چاپ و کاغذ به صورت ساده در دسترس متقاضیان قرار داده اند. بلافاصله بعد از دریافت فایل گزارش عملکرد و انجام مراحل محاسبه و پرداخت هزینه، فرآیند چاپ آغاز شده و گزارش عملکرد چاپ شده در کمتر از 24 ساعت به آدرس مورد نظر سفارش دهندگان ارسال می شود.

تاپ کپی یکی از این موسسات است که با سابقه فعالیت بیش از 10 سال در صنعت چاپ و نشر کشور، گزارش عملکرد شرکت و سازمان شما را با روش پرینت ارزان تحویل فوری با کیفیت استاندارد و نرخ کاملا رقابتی منتشر می‌کند.

لازم به ذکر است بر اساس سیاست های مدیریت این مجموعه، گزارش عملکرد سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در حوزه آموزش فعالیت می‌کنند و همچنین شرکت‌هایی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی عملکرد درخشانی دارند، با تخفیف ویژه منتشر می‌شود.

پرینت و کپی ارزان قیمت با کیفیت کپی

دیدگاه

  • احسان

    خرداد 9, 1401

    تاپ کلی عالیه= پرینت با کیفیت، ارزان و ارسال سریع

    پاسخ

ارسال یک نظر

18 − دو =