تاپ تاپ کپی

جهت سهولت در ثبت و پیگیری سفارشات، بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید اپ تاپ کپی را دانلود نمایید:

اطلاعات تماس
تهران، خیابان خلیج، ۱۲ متری المهدی، پلاک ۱۳۲، کد پستی ۱۳۷۸۸۳۴۴۸۸
تهران
info@topcopy.ir
02166270342
ما را دنبال کنید

تاپ کپی | سفارش آنلاین چاپ و تکثیر

کپی ارزان

پرینت ارزان را با «تاپ کپی» تجربه کنید

بسیاری از موسسات چاپ و نشر با افزایش تقاضای پرینت و کپی، مدعی ارائه پرینت ارزان هستند اما این که کدام بنگاه انتشاراتی می تواند وعده ارزانی پرینت را جامه عمل بپوشاند و در عین حال کیفیت را فدای ارزانی نکند، امریست که تنها موسسات مجرب همچون تاپ کپی از پس آن بر می‌آیند. 

به گزارش ایسنا بنا به اعلام تاپ کپی، وقتی صحبت از خدمات نوین چاپ و نشر به میان می‌آید ، پرینت آنلاین و پرینت ارزان به صورتی تفکیک ناپذیر در کنار یکدیگر معنا می‌یابند و تلفیق این دو خدمت به عنوان یکی از فراگیرترین و پرمخاطب ترین انواع خدمات انتشاراتی در جامعه امروز معرفی می‌شود.

مهدی عزتی مدیر موسسه انتشاراتی تاپ کپی در مورد مزیت های خدمات چاپ و نشر آنلاین گفتگویی با خبرنگار ما انجام داده است که در ادامه می خوانید.

چگونه به فکر راه اندازی خدمات انتشارات آنلاین افتادید؟

تاپ کپی از مدتها پیش و شاید از زمانی که کمتر کسی به فکر ارائه خدمات آنلاین بود به این مسیر فکر می کرد. سابقه و تجربه دراز مدت ما در این موسسه نشان می‌داد که بیشترین دغدغه مشتریان و متقاضیان خدمات صنعت چاپ در دو موضوع خلاصه می شود. اول؛ دریافت خدمات چاپ و نشر با اقتصادی‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت و دوم؛ اتلاف کمترین زمان برای سفارش‌دهی و دریافت کار. حل این دو موضوع مادامی که زیرساخت‌های اینترنت و فناوری اطلاعات در کشور توسعه پیدا نکرده بود، امکان‌پذیر نبود اما به محض آن که این زیرساخت‌ها فراهم شد، تاپ کپی جزو اولین موسسات انتشاراتی بود که خدمات چاپ و نشر آنلاین را به متقاضیان ارائه کرد.

خدمات چاپ و نشر آنلاین به زبان ساده یعنی چه؟

اگر بخواهیم این خدمات را به زبان خیلی ساده معرفی کنیم باید بگوئیم نشر آنلاین عبارتست از؛حذف حضور غیر ضروری سفارش دهندگان خدمات چاپ و نشر در موسسه انتشاراتی از طریق امکان سفارش گیری بر بستر وب و ارسال سفارش با پیک به هر آنجایی که خواست مشتری است. ما در تاپ کپی فرآیند نشر آنلاین را هم به ساده ترین وجه تعریف کرده ایم. کافیست متقاضیان به سایت ما مراجعه کرده و یک اکانت برای شناسایی نام و آدرس خود در سایت ایجاد کنند. 

در مرحله بعد نوع سفارش خود را تعیین کنند و سپس فایل مورد نظر را بارگزاری و ارسال کنند. اگر برای چاپ و پرینت، فایل آماده‌ای نداشتند نیز می توانند این کار را به ما بسپارند. نهایتا سفارش آنها در کوتاه ترین زمان آماده و به آدرس مورد نظرشان ارسال می شود. ناگفته نماند، هزینه این خدمات نیز به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداختی که در سایت تعبیه شده امکان پذیر است و به عبارت دیگر برای هیچ یک از مراحل کار نیازی به حضور و تردد غیر ضروری به موسسه یا بانک یا هیچ جای دیگری نیست.

پرینت آنلاین و پرینت ارزان چه نسبتی با هم دارند؟

پرینت ارزان و پرینت آنلاین به واقع به شدت به هم گره خورده اند چرا که ارائه خدمات چاپ و نشر به صورت آنلاین، دایره مشتریان را از حالت محلی خارج کرده و به صورت منطقه ای و کشوری درمی آورد. بنابراین دایره مشتریان آنلاین به شدت وسیع است و افزایش سفارش ها، امکان کاستن از حاشیه سود را به بنگاه ها می دهد.

 به زبان ساده، مشتریان آنلاین بسیار بیشتر از مشتریان سنتی که به صورت حضوری به ما کار می سپردند، هستند و ما در تاپ کپی می توانیم خدمات چاپ و نشر از جمله پرینت را با سود کمتر به آنها عرضه کنیم و قیمت خدمات را به تناسب افزایش تیراژ، کاهش دهیم.

تعرفه کپی A4

آیا ارائه خدمات آنلاین چاپ و نشر با قیمت ارزان هدف نهایی تاپ کپی است؟

هدف نهایی تاپ کپی این است که هر فرد یا شرکتی که امور چاپ و نشر خود را به ما سپرد از نتیجه کار رضایت داشته باشد. رضایت مشتریان تنها با ارزان بودن خدمات به دست نمی آید و کیفیت و تعهد به تحویل کار در موعد مقرر بخش های دیگری هستند که رضایتمندی را برای مشتری به ارمغان می آورند.

برای ارزان کردن خدمات راه های ناسالمی همچون کاستن از کیفیت چاپ یا کاغذ هم وجود دارد که ما به شدت از آن پرهیز می کنیم. در حقیقت ما نمی خواهیم تاپ کپی فقط مدعی پرینت ارزان، کپی ارزان و… باشد یا به این نام های شناخته شود بلکه می خواهیم نام تاپ کپی در صنعت چاپ و نشر نوین ایران به عنوان یک برند اعتماد آفرین شناخته شود.

پرینت و کپی ارزان قیمت با کیفیت کپی

ارسال یک نظر

چهار × سه =