تاپ تاپ کپی

جهت سهولت در ثبت و پیگیری سفارشات، بر روی دستگاه های اندرویدی میتوانید اپ تاپ کپی را دانلود نمایید:

اطلاعات تماس
تهران، خیابان خلیج، ۱۲ متری المهدی، پلاک ۱۳۲، کد پستی ۱۳۷۸۸۳۴۴۸۸
تهران
info@topcopy.ir
02166270342
ما را دنبال کنید

تاپ کپی | سفارش آنلاین چاپ و تکثیر

پرینت A4

پرینت ارزان و ارتباط آن با رونق کسب وکارهای کوچک

صاحبان کسب وکارهای کوچک برای رونق بخشیدن به کار خود از پیشنهادهای هوشمندانه‌ای که هزینه‌های آنها را کاهش دهد استقبال می‌کنند و پرینت ارزان یکی از این پیشنهادهای هوشمندانه است.

به گزارش کاماپرس، شاید شما هم صاحب کسب وکاری کوچک باشید که می خواهید کسب وکارتان در این دوره پرتلاطم اقتصادی پابرجا بماند و رونق داشته باشد. در این صورت نیازمند ارتباط موثر با مشتریان کالا و خدمات خود هستید و گرچه این ارتباط در حال حاضر به سوی بستر فضای مجازی و اینترنت حرکت کرده است اما ابزارهای سنتی ارتباطی بین شما و مشتریان از قبیل تماس تلفنی یا بروشورها و تلبیغات کاغذی و کارت‌های تبریک و معرفی کتبی محصول و … کماکان کارکرد خود را حفظ کرده اند.

کنترل هزینه ها؛ مشکل همیشگی کسب وکارها

مشکل اینجاست که ابزارهای ارتباطی کاغذی بین کسب وکارها و مشتریان به دلیل هزینه‌های بالای کاغذ و چاپ و نشر صرفه خود را به شدت از دست داده اند و بسیاری از صاحبان کسب وکار به دلیل گران بودن تبلیغات کاغذی یا چاپ بروشورها و کارت‌های تبریک و معرفی محصول و خدمات به صورت کاغذی، از این ابزارها صرف نظر می‌کنند.

تعرفه کپی A4

 

راه حل هوشمندانه برای کاهش هزینه

پرینت ارزان دقیقا راه حلی هوشمندانه برای رفع این مشکل است. پرینت ارزان با استفاده از تجهیزات مدرن صنعت چاپ و نشر و ترکیب آن با راه حل هایی که گسترش اینترنت در اختیار ارتباطات غیرحضوری قرار داده، هزینه های کارت های ویزیت، تبلیغات کاغذی ، بروشورها و کارت های تبریک و انواع مختلف معرفی محصول و خدمات به صورت مکتوب را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش داده است.

 

خدمات چاپ و نشر آنلاین در خدمت کسب وکارها

با این ساز و کار که عنوان مناسب برای آن خدمات چاپ و نشر آنلاین و محصولات آن پرینت آنلاین، پرینت ارزان ، کپی آنلاین ، کارت ویزیت ارزان، کارت تبریک ارزان، جزوه های درسی ارزان، تحقیق های دانشگاهی ارزان و … است، هزینه ارتباط موثر کسب وکارها با مشتریان از طریق چاپ بروشورها و دیگر مکتوبات کاغذی ارزان شده و استفاده از آنها به صرفه می شود.

 

تاپ کپی هزینه ها را کاهش می دهد

موسسه انتشاراتی تاپ کپی آماده است خدمات چاپ و نشر را به صورت آنلاین به کسب وکارهای کوچک ارائه کرده و هزینه های تبلیغات کاغذی آنها را کاهش دهد. علاوه بر این، برخی کسب وکارهای کوچک در دوران رکود فعلی اقتصاد برای ارائه محصول خود به بسته بندی های ارزان قیمت تر نیاز دارند و پرینت ارزان می‌تواند هزینه بسته بندی محصولات را برای این دسته از کسب وکارها کاهش دهد.

با استفاده از خدمات چاپ و نشر آنلاینی که تاپ کپی ارائه می‌دهد صاحبان کسب وکارهای کوچک قادر خواهند بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن بروشور، کاتالوگ یا بسته‌بندی کالای خود را شکیل‌تر و بهتر از قبل به مشتریان عرضه کنند و صد البته این خدمات از نظر قیمت بسیار به صرفه است.

موسسه چاپ و نشر تاپ کپی آماده ارائه کلیه خدمات انتشارات از جمله پرینت ارزان به‌صورت اینترنتی به متقاضیان است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.topcopy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۶۶۲۷۰۳۴۲ و شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۰۶۶۲۹ تماس بگیرید.

ارسال یک نظر

14 + سیزده =